onsdag 13. juni 2012

Tubeskjerf

Da har jeg strikket et tubeskjerf til meg selv :)
nesten sånn at jeg gleder meg til vintern og jeg kan ta det i bruk.. hehe, neida håper på en flott sommer først:)

Skjerfet er strikket i kitten mohair fra sandnes:)
Her finner dere mønster , men jeg brukte ikke fullt 2 nøster og siden jeg ikke kan hekle ble det ikke noe kant på heller,men det synes jeg ikke gjør noe. Liker at det er forskjellig mønster på begge sidene slik at det kan brukes begge veier. litt vanskelig å få orntlig bilde men men...

inspirasjon til å strikke dette fikk jeg fra pinnekrokens utfordring #28
Der utfordringen er å strikke noe til seg selv.






2 kommentarer:

  1. waue super flot og lækker farve osse

    SvarSlett
  2. Veeeel, vinteren kan godt vente en stund for min del (håper på litt sommer i år, hihi), men skjerfet så riktig deilig ut. Takk for besøk i bloggen min:)

    SvarSlett

blir glad for komentarer:)