lørdag 2. juni 2012

SOMMER - DT Scrap´a´long


Hos Scrap´a´long har vi nå en utfordring som heter SOMMER og i tillegg er vi på leting etter nye DTer, så skjekk ut HER hvis du vill bli en del av vårt team :)

Til sommerutfordringen vår har jeg laget en "spå"korg etter denne: Tutorialen
Tror jeg laget den i litt for tykk kartong for jeg greide ikke å få den til å stå fast når jeg samlet spissene mot midten, så skal prøve meg på en ny senere med litt tynnere kartong :)
Denne har jeg gitt til en dame på strikkekafeen som kom med  en nydelig strikkekjole til Frida :)



Materialliste:

Hvit kartong
Mønsterark fra patternscape
Lilla bazill
Sizzix dies til "bunnplate"
Hankene er stanset ut med Martha Stewart punch
ellers er det pyntet med perler fra panduro og kaisercraft
blomster fra papirloftet,prima og notabene
Brads fra papirloftet
Bånd fra papirloftet
Perlebånd fra kaisercraft tror jeg...

Ønsker alle en flott junidag :)

leverer denne til følgende utfordringer:

Scrapbook sisters - anything goes
Scrappekammeret - kammerpikenes bretteteknikk








2 kommentarer:

  1. Denne var jo bare nydelig, ligger nok masse arbeid bak:-) Så flott at du deler tutorialen med oss. Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  2. super flot, sikkent et stor stykke arbejde det må havde været meget hyggeligt at sidde med

    SvarSlett

blir glad for komentarer:)