fredag 29. juni 2012

Strikking og toving

Dette sitteunderlaget er det en stund siden jeg strikket,men hadde glemt og ta bilder.
Var i bruk i påska også :)
Strikket med fritidsgarn, er strikket rundt slik at det er mønster på begge sidene. Dette var det første jeg strikket med mønster og mer enn en farge, så det var mest for å øve seg på det :)



Broren min og samboeren skulle på festival i sommer, så jeg fant ut at jeg ville strikke festivalklappere /ølklappere til dem:) Fikk brukt endel restegarn av fritidsgarn på disse :)
Sendte disse i posten for et par dager siden for å åveraske dem, vet ikke om di er kommet frem enda..
Måtte ha dem 3 runder i maskinen før di ble rett størrelse,så hvis det blir strikket flere blir jeg å lage dem mindre..



1 kommentar:

  1. Så stilig da, morsomme de små veskene.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett

blir glad for komentarer:)