mandag 25. juni 2012

Buzzer Tassimo

Som noen av dere kanskje vet så er jeg en Buzzador,det vil si at jeg tester ut produkter for så å fortelle venner og kjente om produkter og deres egenskaper. Lar også venner og bekjente teste sammen med meg :)
Denne gangen fikk jeg tilbud om å kjøpe en Tassimo kapselmaskin T55 Styline til en billig penge, fulgte også med en del forskjellige kaffesorter,te og kakao. T55 Styline er en helautomatisk kapselmaskin som brygger kaffe,varm sjokolade og te ved enkelt å trykke på en knapp!!!



Synes maskinen funker veldig godt, enkel og grei bruksanvisning for å ta maskinen i bruk.
Positivt overasket over at kaffen smakte så godt, spesielt siden jeg har holdt meg til Friele i alle år. tar med meg kaffe når jeg reiser på ferie,fordi jeg ikke drikker annen. Men i år regner jeg med år Tassimoen får være med oss på campingvogntur til Sverige :) Så er jeg vell kanskje blitt avhengig av Latte macciato :P


                 Erik på 4 år har fått teste kakaoen, og det var stor stas, nå blir det ofte kakao til kveldsmaten
å han må selvfølgelig sitte på benken å følge med mens kakaoen lages. Hans favoritt er nok Milka kakaoen.








Bestilte endel andre typer kaffe,te og kakao fra Tassimo Di fleste av disse kan bare kjøpes på nett,di andre typene får man kjøpt i butikken:)
Har smakt alle typene vi har,å den eneste som ikke falt i smak hos  var Chai Latte, men andre som har smakt den liker den. Så er jeg ikke så veldig glad i di sterkeste kaffetypene, derfor bestilte jeg noen mildere for å prøve;)
Har bare fått positive tilbakemeldinger fra alle som har testet maskinen sammen med meg:) og alle har funnet noe som fallt i smak:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

blir glad for komentarer:)