torsdag 1. september 2011

ny utfordring!!

Da var vi kommet til 1.september så idag er det klart for ny utfordring hos Scrapp`a`long
Utfordringen denne gangen er distressing og/eller embossing.
så hiv dere med!!!


Sponsoren vår denne mnd er Wild Rose Studio







Her er mitt DT bidrag. Har laget ett års LO til Erik, kanskje på tide siden han nå er 3,5 år...
har kost meg masse med å distresse her:)




Materialliste:
Brun bazill
 Mønsterarkene vet jeg ikke
konvolutt?
tag fra panduro
blonde og knapper fra farmor
bling swirl og pebbles fra prima
hjerte fra heidi swapp
rub on tekst fra melissa F
lyskrone stempel mener jeg er fra prima..
blå bling fra panduro
tittel er thickers
har revet kantene meddistresser fra MM
og svertet med chestnut roan fra Cat`s eye


Denne LOen vil jeg levere til:
Scrapperiket utfordring #34 - sverting/revene kanter.



1 kommentar:

  1. Nydelige LO.

    Takk for at du deltar på utfordringen vår.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett

blir glad for komentarer:)