søndag 25. september 2011

Buzzador

Jeg meldte meg som buzzador for en stund siden, og har nå fått tilsendt min første kampanje, skal buzze om Vanish. Å være en buzzador innebærer å fortelle venner og kjente om produkter og deres egenskaper.
Her er pakken jeg fikk tilsendt:


7 forskjellige produkter som jeg skal teste ut og fortelle andre om og 10 pakker med prøver jeg kan dele ut til dem jeg forteller om produktet til:)

Har fått testet noen av produktene og er fornøyd med resultatene så langt.
og dem jeg har buzzet om produktene til er hvertfall positive til å teste ut di også:)



Her er før og etterbilde av en duk jeg har vasket med Vanish, veldig fornøyd med resultatet her:)
Flekken var noe brun gjødsel greier til planter som jeg aldri trodde jeg skulle få bort...



Nå når jeg er gravid blør jeg neseblod ganske ofte :/ også om natten, så her har jeg fått blod på lakenet.. forbehandlet med Vanish forbehandlerspray og vasket etterpå i maskinen med oxi action pulver og nå kan jeg ikke se hvor på lakenet flekkene har vært:) Fornøyd? JA!




Neste jeg skal teste ut er Vanish crystal white gel som kan brukes på ull og silke, har noen ullstrømpebukser til Erik som jeg ikke får rene...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

blir glad for komentarer:)