mandag 26. september 2011

Hagesuppe

Her har jeg scrappet bilder av Erik som lager hagesuppe i hagen til oldemor:)
Morsomt å se hvor lenge en liten gutt kan være opptatt bare med litt regnvann i en stamp...
Denne LOen har jeg scrappet etter skissedillaskisse #130 
Gøy å scrappe etter skisser som passer til mange bilder:)


♥
Materialliste:
Bakgrunnsark fra Prima
Har brukt litt glimmermist i fargen:tiger lily
Har brukt journaling ark fra Prima som oppskriftkort.
Bladet og pebblesen er også fra prima.
Soppstempelet husker jeg ikke hvor kommer fra...
Har tegnet ramme rundt bildene med brun tusj
Tittelen er bokstaver fra: ADORNit og Doodlebug

Ha en fin mandagskveld:)

3 kommentarer:

  1. En herlig og flott høstlo. Fargene passer så godt til tiden vi er i, og morsomme bilder. Rart det hvor enkelte småting kan engasjere småtasser :)

    SvarSlett
  2. de er så herlige disse små når de er oppslukt av leken sin.
    en flott side du har lagd her og lise.
    gøy med mange bilder på.
    klem pia

    SvarSlett
  3. Herlig LO i flotte høstfarger!! Og veldig søt gutt da :-)

    Formen min er stort sett bra, 4 uker til termin nå..men Jonathan kom jo 16 dager over termin, så jeg har vel større tro på at hun kommer etter termin enn før i alle fall ;-)

    Klem

    SvarSlett

blir glad for komentarer:)