lørdag 23. februar 2013

Smoothie


Som mange av dere vet så er jeg Buzzer.
Det vil si at jeg får tilsendt produkter som jeg først skal teste, så deler jeg ut prøver og forteller venner og bekjente om produktene. 

Denne gangen var jeg så heldig å få tilsendt Min Frukt fra Nestlé.
Frida elsker Smoothie, så dette passet bra :)



Tidligere har ikke Frida kunnet spist dette alene, hun bare klemte på pakken og alt ble bare gris...
Men nå fikk hun teket på dette, så da ble det så mye lettere. Vi har hatt med på trilletur og på skitur der hun har sittet i pulken og spist. Ellers en flott måte å aktivisere ei lita snuppe litt når man skal få gjort noe :)


Storesnuppen på 4 er også veldig glad i smoothie og disse falt i smak hos han også :)
Har bare fått positive tilbakemeldinger på Min Frukt!! 
Har tipset folk om at disse er flotte å bruke som syltetøy på brødskiva, på grøten eller i havergryn :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

blir glad for komentarer:)