lørdag 2. februar 2013

Gaveboks


Ja da var det ny mnd og ny utfordring hos Scrap´a´long!!
Denne gangen vil  vi se

Grønn, Blå og Hvit


Håper dere tar turen innom og ser hva vi i DT har laget, kanskje dere blir inspirert til å lage et bidrag :)

Her er hvertfall mitt..  Har pyntet en gaveboks av papp... 
Først sprayet jeg med mørk blå glimmermist, så rullet jeg bobbleplast rundt delene. Lot dette ligge å tørke til neste dag. Synes resultatet ble kult jeg :) 
Malte hvitt der det ikke var glimmermist (bunnen,inni og kanten på lokket) 
Limte blonde langs kanten på lokket og pyntet med en perlebrad. Oppå lokket er det pyntet med en Prima blomsterranke:)


Denne leverer jeg til :
Nordsalten hobbyklubb  Bursdagsutfordring #1 Bursdag 

3 kommentarer:

  1. Flott eske, delikat pyntet :)

    Takk for at du scrapper med NSHK

    SvarSlett
  2. Fint pyntet eske du har laget :) Takk for at du scrapper med oss i NSHK :)

    SvarSlett
  3. Lekker eske ♥
    Takk for at du scrapper med NSHK
    klem :)

    SvarSlett

blir glad for komentarer:)