mandag 13. mai 2013

Lego duplo


Som jeg tidligere har fortalt er jeg en buzzador, dvs jeg tester produkter, forteller andre om produktene og hva jeg mener om den. Mange ganger får jeg produkter å dele med andre også. Denne gangen tester vi Lego duplo og får gi bort kuponger som gir avslag på lego produkter!! :) Duplo er noe ungene mine digger!! både hun på 1,5 og han på 5 år. Det var stor stas da pakken kom i posten. Her skulle det testes og lese brosjyre og bygge morsomme tårm.




Ungene var kjempefornøyd med duploen. 
Morsomme nye figurer di ikke hadde fra før av.



Spesielt bamsen og klossene med vinduer var popp!!


Vi har bestandig likt at ungene leker med duplo, får testet kreativiteten, konsentrasjonen og finmotorikken litt her :) Kjempeflott for di minste :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

blir glad for komentarer:)