torsdag 8. desember 2011

Strikkerier...

Med en liten baby i huset har det blitt lite muligheter til å sette seg på scrapperommet..
Men jeg har fått gjort ferdig alle strikkeprosjektene mine :) Har fått laget dusker, festet tråder og sendt alt en runde gjennom vaskemaskinen :)


Har strikket 3 luer i babyull, di to største skal gis bort i julegaver, den minste var bare for å få brukt opp garnet, kanskje den blir liggende til den passer Frida :)



Dette skulle bli leggvarmere til ei på 3 år, men jeg avsluttet alt for tidlig, så det ble pulsvarmere istede :P




Så har jeg strikket enda et babyteppe, men denne gangen strikket jeg det større, 30 masker bredere og litt lengre. Men huff så mange tråder å feste på dette :P



og 7 kopptuer har det blitt, disse strikker jeg når jeg ser på tv.


Ønsker alle en flott dag!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

blir glad for komentarer:)