onsdag 3. august 2011

skissedillaskisse 122

Utrolig lekker skisse av HegeAL som du kan se på HER

Her har jeg scrappet ultralydbildene fra uke 19, morsomt å scrappe en jenteLO for en gangs skyld :)
og hvis det jordmora sier stemmer så er vell dette første av mange jenteLOer ♥

Men ser at jeg må handle inn litt mere jentete scrappestæsj, lite av det her...
Godt å ha en unskyldning til å scrappeshoppe :P


♥♥♥



Materialliste:
Brun bazill
rosa mønsterark fra Prima
Hjertet er klipt ut av rester fra et juleark..
glimmermist-garden fairy
Ghost shape hjerte fra heidi swapp
prima embalasje
div knapper
rub on fra Melissa Frances
Blingramme fra KaiserCraft
blingsirkel og bebbles fra Prima
halvperler KaiserCraft
Grønn pebbles fra nille
rosa stifter fra Making Memories
tittelen er thickers

Denne leverer jeg til skissedilla

Ønsker dere en fortsatt fin uke:)




4 kommentarer:

  1. For en flott ultralydbilde-LO! Og så gøy med jente :) Blir spennende :) Likte veldig godt hjertet rundt det ene bildet. Og så var det så fint med de knappene!!! Tusen takk for deltakelsen. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. så flotte farger da....og gøy med jente ja... herlige detaljer du har her og flott løsning på skissen, takk for titten

    SvarSlett
  3. Herlig LO Lise! Så gøy med jente på vei! Visstnok ei jente jeg har i magen også - så da blir det jentete scrappestæsj på meg også fremover!

    Klem Stine

    SvarSlett
  4. En herlig og minnerik LO du har laget. Så moro at det er en liten jente dere venter. Så nå har du ingen unnskyldning for ut å shoppe jentestæsj til hobbyen din :)

    SvarSlett

blir glad for komentarer:)