søndag 24. juli 2011

titt tei...


Dette er også en LO av Bendik, her ligger han å ser i speilet sitt:)
Denne leverer jeg til so cute colors #7 hos thats so cute
Her skulle man bli inspirert av fargene rød,grønn og blå.


Materialliste:
Kraft kartong
sydd ramme med rød tråd.
regnbueark-sassafrass
cool memories er fra prima
datoen er med dymotape
pyntet litt med glimmermist:garden fairy og cherry limeade
tittelen er QK- studio

Da var min ferie over og jeg begynner på jobb i morgen...
gleder meg ikke så veldig til å stå opp kl 05.45 akkurat..
god søndagskveld!!

2 kommentarer:

  1. så kult med sirklene og den sydde(?) røde rammen.
    herlige bilder og.
    lykke til med første arbeidsdag, kjedelig den dagen der :OP
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  2. hærligheita så morsom og skjønn. Jeg ble jo bare så fanget av bildene og stemningen her. Blir jo litt babyklein av denne. Fantastisk lek med farger og detaljer :)
    Tusen takk for at du leker med oss.

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett

blir glad for komentarer:)