søndag 1. mai 2011

DT bidrag Mai

Mai oppgaven hos Scrap`a`long er en skisse og tema er vennskap:) Jeg brukte skissen til en LO.
Sponsor denne mnd er papir i hjertet


Vi i designteamet har sendt pakker til hverandre med diverse stæsj som vi skulle bruke til denne oppg,kjempegøy!!


Her er den flotte pakken jeg fikk fra Gro:) Har prøvd å bruke mest mulig av det jeg fikk,men har enda masse igjen til å lage noe annet..






Trykk på bildene for detaljer:)






Vanskelig å skrive hva jeg har brukt her,men skriver det jeg vet:Bakgrunnsarket er fra Papirdesign,di andre mønsterarkene er fra prima,Blomster fra TreL, bling fra papirloftet,pebbles fra prima, bokstaver og tall er thickers,pink paislee og my little shoebox.

Stikk innom Scrap`a`long og bli med på utfordringen:)



Leverer denne til scrappekammeret der alt er tillat.

2 kommentarer:

  1. Du lager så flotte LO'er at det er en fryd å titte innom deg!
    Det ligger en award til deg i bloggen min!

    SvarSlett
  2. Råkul skisse og råkul tolkning! Og den blonden var LEKKER!
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett

blir glad for komentarer:)