tirsdag 8. mars 2011

pocoloco

Oppg 3 i casarunway var en skikkelig 80talls oppg!! hovedfarge rosa, 80 tallsinspirert ,plast og en tag fra et klesplagg:) morsom oppg.
Måtte jo finne frem et 80talls bilde da.. dette er av meg på ett års dagen min:)
Har brukt hvit bazill med litt glimmermist på, restark fra BG,K&Company og sassafrasslass. journalingark fra MM, bebbles fra prima,fjær og blomster fra panduro,brads fra papirloftet,knapper og bånd fra farmor,rubon fra Melissa F. den rosa plasten jeg har laget blomster av er fra en dusjsvamp/ball som jeg har klippet opp:P

morsomt med en skikkelig rosa LO for en gangs skyld:)
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. denne var en av mine favoritter. skikkelig flott og søtt bilde av deg da.
    ha en flott kveld. klem pia

    ps. gratulerer som dt-medlem.

    SvarSlett

blir glad for komentarer:)