søndag 9. januar 2011

telle til 14


her kommer det en skikkelig fargerik LO fra meg:) hos http://www.scrappehuset.blogspot.com/ er denne månedens inspirator "Året som gikk"
jeg har laget en LO om at Erik kunne telle til 14 i 2010... nå etter at jeg hadde laget LOen skulle jeg få han til å telle og da kom han til 16,så enten lyger LOen eller så har han lært det nå i 2011 :P
har brukt et ark fra graphic45, monstrene kommer fra et crate paper ark, embalasje fra prima,bølgepapp,dottie ann, klokken tror jeg er jenny bowlin?, tall og bokstaver er thickers og jenny bowlin og stifter fra MM.
Posted by Picasa

10 kommentarer:

  1. så flott bruk av masse tall.
    herlig med masse farger og.
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  2. Så stilig!! Herlig med alle de tallene!!
    KUL Lo:)

    Takk for at du deltar:):)

    SvarSlett
  3. Hohohoho! Morsom og fargerik LO.

    Takk for ditt stilige bidrag :D

    SvarSlett
  4. Kult! Tøft med alle tallene, som forteller historien i Lo`n!

    SvarSlett
  5. Så stilig!!!
    Hærlig med de tallene - og en arti vinkling på oppgaven!
    Tusen takk for et slikt fargerikt og hærlig bidrag!!

    SvarSlett
  6. Fargerik og flott LO, en riktig Gla`LO;-D
    Stilig med alle tallene på!!

    Ha en fin uke videre;)

    SvarSlett
  7. herlig og minnerik LO dette her....
    takk for bidraget ditt til inspiratoren

    SvarSlett
  8. Herlig tema og artig med alle tallene.
    Takk for bidraget ditt til inspirator opgaven.

    Ha en fin dag videre.

    Iselind

    SvarSlett
  9. Så flott denne var. Moro med alle tallene rundt omkring

    SvarSlett
  10. Klokken er Heidi Swapp tror jeg :)

    Herlig layout, tøff måte å lage den på!

    SvarSlett

blir glad for komentarer:)